Sales promotion má za účel po předem určenou, omezenou dobu, zvýšit spotřebitelskou poptávku nebo poptávku přímo vyvolat, případně rozšířit nabídku a tím stimulovat prodeje.

 

  • organizace spotřebitelských soutěží a loterií v souladu s novelou zákona o loteriích
  • zkušenosti - více jak 400 spotřebitelských soutěží s celkovým ohlasem přes 15 mil. účastníků, z toho více než 20 soutěží s povolením od Ministerstva financí ČR v letech 1998-1999
  • vytvoření ideových konceptů a kreativních řešení
  • zajištění produkce nosičů soutěže (stírací losy, karty s čárovými kódy, P.O.S. materiály)
  • správa soutěžních databází v souladu s novelou zákona o ochraně osobních údajů
  • ochutnávky a samplingy
  • statistické analýzy
  • losování za přítomnosti notáře, možnost losování počítačovým programem ověřeným soudním znalcem přímo z databáze respondentů
  • osobní kontakt s výherci soutěží a předávání cen